del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

دنیای من امیر ارسلانم

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

دنیای من امیر ارسلانم

 به نام آفریدگار عشق

سلام بهترینم...

داشتنت معجزه ی بزرگی تو زندگیمه هدیه بزرگیه از طرف خدای مهربوون

خدایی که تنها پناه من و توا اونه که از همه حس و حال ما خبر داره و همیشه هوامونو داره

دنیای من کنارت بودن آرزوی منه چون تو همه ی اون لحظه ها پر از آرامش و شادیم و همه ی لبخنداو شادیهامو مدیون آغوش گرمتم

برق چشای قشنگت بی نظیره و همتا نداره

ازت ممنونم بخاطر همه ی محبتای بی انتهات فرشته ی شبهای تارم دیوووونتم هرلحظه کنارت بودن تجربه یه حس تازس حسی که نادر و کمیابه

بدون تو میترسم از این دنیای دلگیر از این دستای سردم که هر لحظه تورو بهونه میگیرن

بدون تو درگیرم فکرم پریشونه دلم تنگه دنیام ویروونه

ای جوونم دستمو بردم تو موهام دستم خورد به اون تیکه از موهام که امروز بافتیش و من دستاتو بوس میکردم هنوز بازش نکردم بهش دست میزنم حس قشنگیه بهم میده دستای مرد بزرگ زندگیم موهام و با حوصله بافته و چشاشو به موهام دوخته الهی فدای بند بند انگشات بشم میبوسمشووون هوااارتا...

خیلی دوست دارم امیر لحظه هام...



نظرات شما عزیزان:

پاسخ به شبهات
ساعت19:40---31 مرداد 1392
سلام همه مطالبتونو خوندم بی انتها سپاس به وبلاگم اومدین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,;ساعت21:47;توسط hamide; | |